وکیل تجاری - وکیل تجارت بین المللی - وکیل قراردادهای بین المللی - وکیل پایه یک دادگستری - وکیل بین المللی - وکیل دعاوی بین المللی

ارائه خدمات حقوقی غیر حضوری- تصویری

با سلام، بسیاری از افراد ترجیح می دهند با وکیل خود روی در روی صحبت کنند و موارد حقوقی و قراردادی خود یا شرکت تحت مدیریت خود را پیش ببرند. تجربه به بنده نشان داده است، حضور روی در روی با موکلینم علاوه بر اینکه بسیار بر دقت کارهای دعاوی و قراردادهای در دست تهیه و اقدام افزوده است، این امر خود نوعی آرامش و اطمینان را از ناحیه وکیل به موکلین و شرکتهایی که امور حقوقی آنها با بنده بوده است انتقال داده است.

اخیرا با توجه به دلیل شیوع بیماری کرونا، محدودیتهایی برای امکان حضور در دفاتر حقوقی و گرفتن مشاوره ها ایجاد گردیده و از طرف دیگر هم، مشاوره به صورت تلفنی، شاید چندان مطلوب برخی نباشد یا فوایدی را که در بالا اشاره داشته شد برای موکلین و متقاضیان مشاوره حقوقی در بر نداشته باشد.

تجربه مفیدی که بنده در این روزها داشته ام، مکالمه تصویری با موکلین بوده است. موکلین، اوراق یا قراردادها و موارد مستندات را در نرم افزار های پیام رسان یا اسکایپ یا نرم افزارهایی که برای برقراری جلسات اینترنتی وجود دارد ارسال می کنند و با برقراری جلسه تصویری، از محل کار خود یا شرکت یا منزل، با آرامش بیشتری در مورد مسایل حقوقی  و راهکارها به تبادل نظر می پردازند.

بر این اساس، پیشنهاد می گردد، افراد، علاوه بر اینکه از دیدار آنها بسیار خرسند و خوشوقت خواهیم بود که در دفتر حقوقی در خدمتشان باشیم، قادر خواهند بود به صورت جلسات تصویری بتوانند موارد خود را مطرح و مشاوره های لازم را دریافت نمایند.

با سپاس و تجدید احترام-

وکیل دعاوی تجاری داخلی و بین المللی

امیر آذرباد

3 نظر

  • امید قربانی

    عالی 👌

    • وکیل امور تجاری داخلی و بین المللی

      سپاسگذارم.

  • عرفان حق نظری

    حقیقتا این نشانه بصیرت شماست. جناب آذرباد

  • نوشتن یک دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *