وکیل دعاوی بین المللی
وکیل پایه یک دادگستری – امیر آذرباد

 

امیر آذرباد ، موسس و مدیر دفتر حقوقی آذرباد و وکیل پایه یک دادگستری ، در سال ۱۳۸۶، با کسب رتبه دو رقمی ۲۷ در آزمون ورودی کانون وکلای دادگستری مرکز پذیرفته شده و از آن زمان تا کنون، کار حرفه ای خود را به عنوان وکیل در امور حقوقی تجارت داخلی و بین المللی ، قراردادهای بین المللی و دعاوی بین المللی در شهر تهران ادامه داده است.

وی، دانشجوی دوره دکتری حقوق خصوصی ( در مرحله تنظیم رساله دکتری ) و دارای سابقه تدریس به عنوان مدرس قراردادهای بین المللی و همچنین مولف کتب حقوقی می باشد. ایشان وکیل چندین شرکت خارجی ازجمله؛ شرکت تی ای آل هلند، شرکت ان سپاتک آلمان در دعاوی بین المللی ایشان بوده که با موفقیت همراه بوده است.

ایشان علاوه بر مشاوره حقوقی تجاری بین المللی به شرکتهای خارجی و داخلی، در شرکتهای مطرح ایرانی از جمله شرکت بین المللی آذرخش به سمت وکیل امور قراردادهای بین المللی و دعاوی بین المللی ایشان می باشد.

تجربه سالها وکالت دعاوی حقوقی و تجاری و دعاوی بین المللی در مراجع داوری بین المللی و مراجع قضایی از یک سو و از سوی دیگر، تنظیم و مدیریت امور تنظیم قراردادهای تجاری بین المللی ، دفاع از حقوق موکلین در پرونده های بین المللی – انجام مذاکرات تجاری بین المللی  و همچنین نظارت در اجرای کامل قراردادهای بین المللی و مکاتبات لازم برای اجرای صحیح قرارداد بین المللی اندوخته علمی ارزشمندی برای فراهم نموده است.

نظارت مستمر بر امور اجرایی قراردادهای بین المللی همچون گشایش اعتبارات اسنادی – تضامین بین المللی بانکی و امور حقوقی تجاری به عنوان وکیل و مشاور حقوق تجارت بین المللی شرکتهای مطرح تجاری ایرانی و خارجی و انعقاد قراردادهای بین المللی در داخل و خارج از کشور نیز بخش دیگری از رزومه کاری وی را تشکیل می دهد.