مشاور حقوقی تجارت بین المللی

دعاوی جزایی و کیفری در مورد جرائم علیه اموال و مالکیت

با سلام – نیاز است خدمات حقوقی دفتر وکالت امیر آذرباد راجع به  دعاوی جزایی و کیفری در مورد جرائم علیه اموال و مالکیت با جزئیات بیشتری توضیح داده شود.

به طور کلی، جرائم به سه دسته کلی تقسیم می شوند که در این میان جرائم علیه اموال و مالکیت یکی از مهمترین آنها است. مفهوم آن نیز جرایمی است که مستقیما اموال و مالکیت اشخاص می باشد. جرایمی نظیر سرقت ، کلاهبرداری ، صدور چک بلا محل ، خیانت در امانت و جرایمی از این دست.

جرایمی که در مورد آنها ، در دفتر وکالت آذرباد ارائه خدمات می گردد را می توانید در دسته دعاوی کیفری ملاحظه بفرمایید.  دعاوی جزایی و کیفری در مورد جرائم علیه اموال و مالکیت ، مطابق قانون آیین دادرسی کیفری ، ابتدا در دادسرا ، تحقیقات مقدماتی راجع به آنها صورت می پذیرد و سپس در صورتی که نظر دادسرا بر مجرمیت متهم باشد ، در دادگاه کیفری رسیدگی می گردند.

به لیست  دعاوی جزایی و کیفری در مورد جرائم علیه اموال و مالکیت باید دعاوی کیفری ثبتی و همینطور دعاوی کیفری مطرح در شرکتهای تجاری را نیز افزود.

با توجه به رویه جدید، شخص شاکی اگر بخواهد شخصا نسبت به پیگیری حقوق خود که در اثر وقوع این جرائم مورد تضییع قرار گرفته است، به یکی از دفاتر خدمات قضایی مراجعه نماید و شکایت خود را ثبت نماید.

امیر آذرباد وکیل پایه یک دادگستری

 

نوشتن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *