چاپ چهارم کتاب امور حسبی تالیف امیر آذرباد

با سلام – در حالی چاپ چهارم کتاب مجموعه سئوالات طبقه بندی شده امور حسبی تالیف خودم را در کتابحانه ملی می بینم که دقیقا در سال ۱۳۸۷ لحظاتی را که در دفتر انتشارات مجد از من خواسته شد تا متنی را برای پیشگفتار برای کتاب بنویسم از نگاهم می گذرد. آنچنان مشتاق چاپ کتاب بودم که مقدمه کتاب را بدون پاکنویس کردن و در چند دقیقه تمام کردم و از اعتمادی که انتشارات حقوقی معتبری همچون انتشارات مجد به بنده کرده بود احساس خوبی داشتم. به قدری سالهای عمر با شتاب می گذرند که تصور آن نیز مشکل است!

کتاب را به ره پویان حق و عدالت تقدیم کردم و امیدوارم که خوانندگان این کتاب از آن لذت برده باشند. این کتاب چندین بخش دارد. بخش مجموعه سوالات که به صورت موضوعی تالیف شده و در انتها نیز سئوالات آزمون های سالهای بعد از چاپ اول در آن آمده است، بخش راجع به درسنامه ها و مطالبی که به نظرم مفید می آمد نیز در این کتاب قرار داده شده است. قانون امور حسبی نیز بخش دیگر این کتاب را تشکیل می دهد.

امیدوارم که از آن بهره ببرید – امیر آذرباد وکیل دادگستری

 

4 نظر

  • Shakiba

    سلام، من کتاب شما خوانده ام آقای آذرباد.

    • وکیل تجارت بین المللی

      خواهش می کنم، باعث افتخار است.

  • Lena

    خسته نباشید آقای آذرباد من کتاب شمارو خوندم . خوب است ممنون از تون برای این سای . مطالب کاربردیتون – قراردادهای بین المللی کمتر بهشون پرداخته می شه توی کتابها

    • وکیل تجارت بین المللی

      با سلام – تشکر از اظهار لطف شما – در این سایت سعی می کنیم مواردی که در عمل در حیطه تجارت بین المللی و تنظیم قراردادهای بین المللی رخ می دهد بیان و تشریح گردد و تشکر دوباره بابت حسن اعتماد شما.
      امیر آذرباد وکیل قراردادهای بین المللی

  • نوشتن یک دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *