وکیل تجاری - وکیل تجارت بین المللی - وکیل قراردادهای بین المللی - وکیل بین المللی در امور تجارت بین المللی

وکیل برای امور بین المللی شرکت

با سلام، وکیل برای امور بین المللی شرکت ، ضرورتی است برای یک شرکت تجاری که دارای روابط تجاری بین المللی است. امر بین المللی شرکت طیف بسیار وسیعی از موضوعات تجاری را در بر می گیرد.

مشاوره تجارت بین المللی برای یک شرکت تجاری که با شرکتها و تجار سایر کشور ها دارای روابط تجاری و معاملاتی است بسیار حائز اهمیت است.

خدمات وکیل امور بین المللی شرکت موضوعات زیر را در بر می گیرد :

دفتر حقوقی تخصصی تجارت بین المللی امیر آذرباد، با شناخت این نیازها، خدمات حقوقی بین المللی را به موکلین و شرکتهای معتبر داخلی و بین المللی ارائه می نماید.

امیر آذرباد ، وکیل امور تجارت بین المللی 

www.lawoffices.ir 

مقالات مرتبط:

مشاوره حقوقی تجارت بین المللی

تجارت بین الملل

وکیل تجارت بین المللی

4 نظر

  • سایه

    سلام جناب آقای آذرباد.
    ممکنه لطفا بگید که می تونیم لیسانس اختراعمان را واگذار کنیم به خارج؟

    • وکیل امور تجاری داخلی و بین المللی

      با سلام، خواننده محترم، شاید بهتر است قرارداد لیسانس را به زبان ساده خدمتتان عرض کنم. اموال مالکیت فکری که معمولا اختراع، علامت تجاری و طرح صنعتی است مایملک مالک آن شناخته می شود. حالا مالک آن، مانند هر مال دیگری، می تواند بهره برداری از آن را به دیگری واگذار کند، بدون آنکه مالکیت آن را به او بدهد. بنابر این اگر مالک اختراع هستید، می توانید قرارداد لیسانس منعقد نمایید. اگر قراردادتان بین المللی است، اصول آن را رعایت نمایید و در مورد لیسانس داخلی نیز، قوانین موجود از جمله ماده ۵۰ قانون ثبت اختراعات، طرح های صنتعی و علایم تجاری و آیین نامه آن را مطالعه نمایید.
      با سپاس – امیر آذراد، وکیل تجارت بین المللی و داخلی

  • Dina

    سلام آقای وکیل خیلی خیلی ممنونم برای مقالاتتون. منومخترع هستم چند تا گواهی اختراع هم دارم چطور میتونم توافق کنم که حقوقم رعایت بشود.

    • وکیل تجارت بین المللی

      درود بر شما – شما به عنوان مالک( پتنت) گواهی اختراع , میتوانید توافقات گوناگونی را داشته باشید.
      بسته به تمایل خودتان،اما محفوظ بودن حقوقتان درواقع رابطه مستقیمی با حرفه و دقیق تنظیم کردن مفاد قرادادهایتان دارد. موارد بسیار متعدد هستند و سوال شما بسیار کلی است.

  • نوشتن یک دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *